Arbejde

Firmafon
Ansættelsesperiode: 1. sept. til nu

Jeg startede som Kundeservicemedarbejder hos Firmafon d. 1. sept. 2015. Efter grundig oplæring, eget initiativ og ihærdighed fik jeg hurtig ansvar i afdelingen.
Allerede efter fire måneder stod jeg for fakturering, større opsætninger, styrring af IT udstyr og andre administrative opgaver.

I januar 2018 fik jeg muligheden for at skifte stilling og blive Support Engineer. Her laver jeg dybere tekniske undersøgelser, hjælper Kundeservice med deres fejlmeldinger, står for hele IT området, GDPR Koordinator samt kontakt til både Telenor og TDC, som er vores netværksleverandører.

Marius Pedersen
Ansættelsesperiode: 1. november 2014 til 30. august 2015

Jeg blev ansat som Kundeservicemedarbejder, og startede hos Marius Pedersen d. 1. nov. 2014. Jeg blev hurtigt kendt som den IT kyndige, så fik hurtigt småopgaver ved siden af Kundeservice. Dette bestod blandt andet i lettere IT Support.

Efter ca. tre måneder blev jeg også lært op i fakturering og kreditering. Specielt kreditering blev en vigtig opgave for mig også. Denne opgaver blev fjernet fra bogholderiets skuldre, så de kunne fokusere på fakturering og månedsafslutningerne.

Jeg valgte dog at aflevere min opsigelse efter blot ni måneder (stoppede efter 10), da både arbejdsmiljøet afdelingerne imellem, men også mit forhold til min chef. Da han ikke ønskede at lytte til de initiativer i forhold til udførelsen af div. arbejdsprocesser jeg kom med, samt forbedringer til arbejdsmiljøet, mente jeg ikke jeg havde andet valg, end at søge andet sted hen, i frygt for ikke at kunne udvikle mine kompetencer fremover.

Danfoss Power Solutions (SauerDanfoss)
Ansættelsesperiode: 1. september 2011 til 30 august 2014

Mere info følger